درست کردن کاردستی باب اسفنجی
 
وبلاگ آموزشی رامان حیدری

 

کودک من


با توجه به شکل اینها وسایل مورد نیاز هستند. جعبه می تونه هر جعبه ای باشه. می تونه جعبه پودر لباسشویی و یا جای کفش و یا هر چیزی که بتونید گیفت مورد نظر رو داخلش بزارید باشه. بستگی به اندازه گیفت داره. در اینجا از جعبه ذرت استفاده کرده.

کودک من

می تونید علاوه بر گیفت مورد نظر چند تا سنگ تزیینی داخلش بزارید که جعبه سنگین به نظر بیاد.

کودک من

حالا در جعبه رو محکم کنید و چسب بزنید.

کودک من

دو تا دایره برای چشمهاش بالای یه کاغذ زرد رنگ بکشید.

کودک من

حالا بینی و دهانش رو بکشید.

کودک من

می تونید رو یه کاغذ دیگه شلوارش رو به این شکل بکشید و یا یه کاغذ قهوه ای رو به پایین کاغذ زرد تون بچسبونید.

کودک من

حالا به این شکل کار رو ادامه بدید.

کودک من

کاغذ رو روی جعبتون بچسبانید.

کودک من

دور تا دور جعبه رو با کاغذ زرد بچسبانید تا جعبه محو بشه.

کودک من

حالا دست و پاهاشو بکشید و ببرید و بچسبانید.

کودک من

کودک من

کودک من

تمام شد.

کودک من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:, :: 15:37
رامان حیدری

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

 







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 22837
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1